אינסטלטור לגילוי נזילות מים

Wiki Article

הנה בדיקה פשוטה. סגרו את כל הברזים בבית שלכם ואת כל מקורות המים (לא להפעיל באותו הזמן מכונת כביסה, בר מים בייתי, מדיח וכד' וכן מערכת ההשקיה אם יש גינה). צאו לבדוק את שעון המים שלכם. אם השעון עדיין מראה על זרימת מים, על ידי כך שהמונה עולה, הרי שיש סיבה להאמין שהמדובר בנזילה של אחד מהצינורות ואתם בעצם מבזבזים כסף על מים שלא מגיעים לברז שלכם אלא לקירות שלכם.

איתור נזילות מקצועי ויעיל – הרגע בו מצלמה לאיתור נזילות נכנסת לתמונה!

התופעה של נזילות נובעת מהזנחה, אי בדיקה ומעקב באמצעות צילום תרמי כאשר בדיקה זו, יכולה לתת אינדיקציה נכונה לגבי המצב של תשתיות המים. מומלץ כי אינסטלטור מומחה, יבדוק רטיבות במבנה, כך שהוא יחזיק את המכשיר המשוכלל ביותר, אשר ידייק ויאבחן את הבעיה, כך שניתן יהיה לתקן לאחר האבחנה.

ההמלצה לבצע צילום תרמי הינה כאשר מתחילים לראות רטיבות בקירות, בשינוי צבע של הרצפות, מה שמראה כי קיימת בעיה באחד מצינורות המים. הצילום התרמי נועד, בכדי לזהות מקומות בעייתיים אשר קשה להגיע אליהם.

תזכרו שאתם משקיעים בעצירת נזקים חמורים למבנה הדירה שלכם,

שימוש במצלמת סיב אופטי – מכיון ונזילות שנמצאות בחוץ או בעומקים לא ניתן לאתר באמצעות מצלמה תרמית, יש גם מצלמת סיב אופטי.

צבעים בגוון כחול מראים על אזורים קרים ורטובים. אין די בכך לקבוע שהאזורים המאופיינים בגוונים כחולים מעידים דווקא על אזור הנזילה ונדרש פענוח על ידי מומחה שידע לזהות את מקור הנזילה ולהתאים לה את הפתרון המתאים.

לסיכום, מצלמה לאיתור נזילות מים היא דרך יעילה נכונה וחכמה יותר לאבחון מצב המבנה וטיפול בתקלות תוך זמן קצר באמצעות עבודה שמקנה חסכון ויעילות.

המחיר לאיתור הנזילה עם מצלמה תרמית הוא לא זול, אך מטרתו לחסוך לכם הוצאות יקרות אף יותר בהמשך ולמנוע צורך של שבירת קירות או רצפות ושיפוץ מחדש. חשוב עם זאת לציין שמשלמים על איתור נזילות במצלמה טרמית מחיר שלא כולל את עלות התיקון, משמע עדיין תהיינה תוספת תשלום על התיקון בנוסף לשימוש במצלמה לאיתור הנזילה.

על אף היותה כלי מתקדם ויעיל מאוד, לא תמיד אפשר להשתמש במצלמה התרמית כדי לאתר נזילות, זאת מכיוון שיש לה כמה מגבלות. הראשונה והברורה ביותר שבהן היא בניסיון לאיתור נזילה של מים קרים. אף על פי שלפעמים זה מתאפשר, ברוב הפעמים אי אפשר למצוא מקור של נזילה מצינור אם לא ניתן לחמם את המים.

דרכים לפתרון מהיר – אנשי המקצוע כמו גם אינסטלטורים וקבלני שיפוצים יכולים למצוא באמצעות המצלמה פתרון מהיר לכל מקור נזילה, תוך תיקון יעיל ונכון יותר.

סרקו את החדר בכך שתתחילו לעבוד על כל קיר בנפרד, וסיימו על ידי סריקת התקרה. שימו לב במיוחד לאזורים שמתחת לחלונות וחדרי האמבטיה.

גם אם מדובר בנזילה סמויה, זוהי בעיה של ממש, היות איתור נזילות המלצות היא פוגעת באיכות החיים על אחת כמה וכמה, כשאר מדובר על בעיה ממושכת.אם מדובר על נזילה שרק החלה, האיתור שלה, מהווה בהחלט אתגר לאנשי מקצוע בתחום האינסטלציה. מהרבה לקוחות שאובחנה בביתם נזילה, ניתן לשמוע המלצות ותשבחות על כך שבאמצעות מצלמה יעילה זו, הם חיסכון של כסף רב.

במקרה זה צריך לשאוף לפעילות של גילוי רטיבות. וכמה שיותר מהר. משום, שבכל רגע שעובר, הנזק הולך ומתעצם ותיקונו יעשה יקר ומורכב יותר בהמשך. בינתיים אתם גם ממשיכים לגרום נזק לבריאותכם. "אז מה הבעיה?

Report this wiki page